söndag 31 maj 2009

Underbart..

Oj så underbart väder vi har haft idag. =)
Jag började morgonen med en halvtidig frukost. Sen satte jag Tindra i vagnen då jag å Maria skulle gå promenaden.
Efter vi gått rundan så hade jag gode huvudvärk i denna värme å sol, men i med Treo å bara så var man på banan igen.
Packade in Tindra å Casper i bilen å körde till Maxi å handlade medans Danne å Jack var hemma.
Vi var snabba då vi var upp till stan, för jag å barnen skulle åka till Maria, Tindra å Milton å leka.
Där satt vi ute å surrade i solen, barnen lekte å det grillades hamburgare ute till lunch.
Men oj vad man har fått vara duktig med att dricka idag i denna värmen.
Som vanligt så rusar klockan fram då man har trevligt å vi skulle packa in oss i bilen å köra hem till vårt besök, då fick vi 2 extra barn med oss hit som var här å lekte i några timmar till. Dom har verkligen svårt att slita sig från varandra dom små.

Anneli, Lelle, Andreas å Amanda har varit här i eftermiddag. Vi har grillat goda "skånebiffar" även idag, å dom gick hem ;) glad jag blir!! =)
Och även där så gick tiden för fort så det bara small till så var dom tvungna att åka hem, det är ju vardag i morgon.
Men vi tackar för trevligt besök, å för att ni är så förstående.

Tindra lillgumman höll på att somna i duschen då vi tvättade av henne, Casper somnade så hann får duschas i morgon, Jack vart biltvättad å sen så somnade dom på 2 röda. Dom har verkligen varit helt slut å "loj" idag då det varit så varmt.

Får se om jag å Danne ska sätta oss å se nån film eller om det blir en tidig kväll i kväll.
Det bränner å svider lite lätt på mina röda axlar :S
Har cyklat förbi graven i kväll å vattnat på krukrosen som jag ställde dit tidigare i veckan, den var rätt torr å bara hängde. Så vi får se om den tar sig.

Kram på er alla mammor där ute på morsdag!!
*kram*

Inga kommentarer: