måndag 18 maj 2009

Huset fullt..

I morse drog jag mig upp ur sängen då väckarklockan ringde, hade ställt den för att vi skulle få oss upp i tid. Tindra skulle göra sitt första besök borta hos tandläkaren. När vi väl kommer oss dit så har dom strömavbrott å det var bara att vända om hem igen. Kändes jävligt surt att slita upp dom trötta barnen å så vart det ändå inget av det.
Men men, vi hoppade upp på cyklarna å trampade iväg till Auraskolan, det var dags för Jack att få träffa sina blivande klasskompisar. Det blir nog bra det där. Hoppas jag då verkligen.
Casper vart superglad då han fick leka med sin kompis Milton undertiden. Så när vi var klara på skolan så tog jag med mig 2 extra barn hit. Väl här hemma så fylldes det bara på med mer kompisar från gatan. Så som mest hade jag 8 barn här samtidigt. 6 barn satt som fågelungar då det var dags för lunch. Men barnen hade riktigt kul, å dom skötte sig så fint så.
Vi tog en sväng till lekparken å gungade, åkte rutchkana å bara hade det mysigt ute i solen.

I kväll har jag som vanligt varit borta. Är rätt skönt att komma sig ut en stund sådär.

Men nu är jag i allafall trött å tung i huvudet, så jag tänker hoppa isäng nu.

*kram*

1 kommentar:

Anneli sa...

Så suget efter fler barn är ganska stort nu då när du testat på livet som 8 barns mamma ??? ;-)