torsdag 21 maj 2009

Torsdagen..

kom å försvann.
Denna dag har bara rusat iväg ska ni veta. Skönt det.
Efter vi ätit frukost så körde jag iväg Jack å Casper till sina kompisar. Dom skulle vara där å leka idag, nått dom verkligen sett fram emot sedan i måndags.
Då vi kom dit så var dom på väg att göra sig klar för att möta upp 2 till av deras kompisar för att leka i lekparken.
Jag å Tindra körde hem igen å gjorde lite nytta, Danne målade husväggen. Sen gick vi å hjälpte Ingemar med nå grejs.
Satte Tindra i vagnen å gick iväg dit pojkarna var. Dom vart besviken att jag kom dit redan, klockan var ca 12,30 då jag kom dit.
Men jag kom inte för att hämta dom utan för att vara med å leka med dom andra ;)
Så vi var kvar där lääänge. Efter Maria´s förslag om lunch nere på Sibylla så vandrade vi dit med hela unghögen å käkade sen lunch för barnen.
Sen bar det av tillbaka hem till dom för fortsatt lek. Tindra hade så himla roligt i deras lekstuga, så nu skulle vi ju ha haft en egen sådan. Men dom är små dyra. Får flirta med nån att bygga en till henne.. hihi * blink blink*
Klockan hade vid detta laget rusat iväg å Danne som var klar med husmålningen kom å hämtade oss kl 16,20. Så dom timmarna bara flög iväg.

Skynda oss hem för att slita med köttet å så raka vägen till David å barnen för att grilla.
Där vart vi inte så länge, då det är en vanlig dag i morgon. Folk jobbar ju, men inte Danne som har tagit ledigt en klämdag för att vi i familjen ska umgås.

Hur som haver, så har vi efter vi kommit hem lagt barn, jag har cyklat ner till graven å suttit där en stund. Å så har vi målat andra varvet på väggen. Vi tar en vägg i taget.
Då jag kom in så var jag rätt kall om fingrarna, vilket resulterar i veckans klåda då värmen börjar komma tillbaka. Inte alls skönt, men vad göra?! Stel om fingrarna är jag oxå. Men jag ska ändå kasta mig i sängen snart.

Så nu ska jag sluta svamla.
Sov så gott på er.

*kram*

Inga kommentarer: