lördag 2 maj 2009

Välkommen..


Så blev det. Nu börjar det se lite trevligare ut på gården, å det börjar ta form.
Nu ska jag ut å göra Danne uppmärksam på att jag ska ut på cykelrunda.
Jag har lekt sjuksköterska på Tindra, hon hade trampat in granulering under båda fötterna.. ajaj kan man säga då.
På tal om ajaj så har jag ont i halsen, hoppas att det stannar vid det. Klarar mig bra utan att bli dunder förkyld.
Vi har varit ute på gården å krattat lite mera i eftermiddag, men vi gick in då det kom flygande helikoptrar runt skallen, jag pratar alltså om myggen. Dom är ju stora som HUS!!! Å det kliar ju så mycket om dom hinner stickas.
Så myggorna är baksidan på sommaren.
Nu ska jag röra på mig.
*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Det blev jätte fint med den där. Verkligen välkomnande ;)

Tack för en trevlig cykeltur! Ses i morrn då vi tar en igen ;)

KRAM!!!