måndag 4 maj 2009

Förmiddagen..

löpte fram fort å smidigt. Vi fick lite sovmorgon i morse. Barnen vaknade 7,30.
Så jag var ut vilad vill jag lova.
Jag har tvättat å vikt tvätt på morgonen. Medans pojkarna var ute så satte jag å Tindra oss i köket å byggde ett pussel för att se om alla bitar fanns kvar. Vi vart trevligt nog avbrutna, C med pappa A kom å knackade på. Så vi gick ut å lekte en stund på gården. Väldigt trevligt, å så lätt folk att prata med =)
Efter lunch så somnade Tindra i soffan, ska försöka skaka liv i henne å gå ut en stund till. I kväll ska jag iväg på mitt "måndags äventyr" eller vad vi ska kalla det. Önska mig lycka till! ;)

Men jag återkommer nog sen om jag inte somnar i soffan då jag kommer hem.

Oj vad det är drygt att leka agent hela dagarna, man ska hålla koll på vad som sägs å vad som händer större delen av dagarna. Hon är inte trevlig då hon tror att ingen ser. Jag håller på att bli galen!! bullerplank runt gården skulle vara något.

*kram*

Inga kommentarer: