fredag 8 maj 2009

In the ghetto....

där känns som om det är där vi bor. Jag blir mörkrädd alltså.
Det är som en cirkus här, med en massa apor i en bur, å då är det nog test apor.
Man hamrar i å på bilen med hammare, men det kanske hör till det fullt normala. Bara det att jag/vi inte har fattat det.

Sen griniga gubben, han skulle jag kunna ge en spark i arslet så han landar på månen. Även förra sommaren var barnen rädd för han, han hytter med krattan å skriker på dom så fort dom kommer närmare än 4 meter från hans tomtgräns. Så i eftermiddag då jag står ute å krattar å ser att han föser med krattan åt barnen så brann mitt proppskåp av!!
Å han säger att det bor sjukligt folk här, ja den enda är väll han själv då. Passar det inte att bo i ett kvarter där det finns både barn, bilar å folk som andas på trottoarerna så kanske det är dags att sälja huset sitt.
Så i sommar är jag på krigsstigen, barnen har ALDRIG varit på hans gård. Så han har ingen rätt att skrika å skälla på dom obefogat. Då blir mamman i detta huset lite arg å het.

För övrigt så är färgen till huset inskaffad, så nu ska det bara bli lite varmare å inget regn, så sätter vi igång. Så välkomna alla som känner sig manade ;) hihi

Ska skjutsa ut svärmor till flyget på en stund. Är lite sugen på utgång i kväll oxå. Men även det är ju lite småjobbigt.
Så en lugn kväll i soffan å se nått bra man kan somna till. Det är nog så skönt det.


Jag har varit å gjort ett nytt körkort idag, så trott eller ej, men nu längtar jag tills räkningen kommer så jag får betala den fort. Så då tillverkar dom det nya körkortet =)
Så om ca 2 veckor så borde jag ju ha det i allafall.

Ha en trevlig kväll.

*kram*

Inga kommentarer: