tisdag 2 juni 2009

Orkade aldrig..

skriva igår, var helt enkelt för trött.
Igår efter Jack varit på förskolan så följde "stor" Tindra med hit till oss, å Casper följde Milton hem, sen bytte vi inte tillbaka barn förrän vid 17 tiden.
Dom lekte hur bra som helst, jag märkte knappt av dom.

I natt har jag legat vaken, jag har haft en rastlöshet i kroppen som inte går att beskriva. Bara vridit å vänt på mig. Å sen då man äntligen håller på att somna om så kommer Jack å har så ont i sitt öra. Han äter redan medicin för det. Å så vaknade Tindra strax efter 05, å så kom Casper upp med ont i örat nu på morgonen.
Men jag ska inte klaga, det hade kunnat vara värre. Om alla 3 hade haft öroninflammation eller så.
Så idag blir det en väldigt soft dag.
För jag har ont i huvudet oxå, men ska dra mig in i köket å ta något för det nu.
Sen ska jag göra iordning frukost innan det bär av till läkaren, tar med mig ett gäng barn extra. ;)


Idag är det 5 månader sedan Elsy somnade in, det går inte en dag utan att jag tänker på henne, å saknaden är STOR!

*kram*

Inga kommentarer: