torsdag 14 maj 2009

Trött...

å hjälp vad trött jag blev. Sitter här å nästan nickar till.
Barnen har fått lägga sig i sina sängar å läsa. Så vi kan hoppas dom somnar snart.
Efter maten så har vi varit ner på graven, varit ner å å satt dit 2 vaser med rosor. Det blev så fint så.
Jag har huvudvärk i kväll med, så bara barnen somnar så blir det nog en tidig kväll för mig med. Har haft huvudvärk hela dagen om jag ska vara ärlig.

I morgon är det fredag igen, veckorna bara rusar fram.
Jag hoppas att vädret ska bli så bra som dom har lovat, sol å + grader blir mycket bra det. Så ska vi försöka måla i helgen, får se hur mycket vi hinner. Nästa veckoslut blir det långhelg för denna familj. Så även då får det vara strålande väder, så vi får måla på å stöka på så mycket vi hinner.
Halva denna månaden har ju redan gått. Vart tar tiden vägen.

I kväll är Danne å pappa på JULA, får se om dom gör några fynd. Om inte annat så hoppas jag dom har trevligt under dom 2 timmar det räcker.

god kväll på er alla.

*kram*

Inga kommentarer: