onsdag 20 maj 2009

Wallander...

jag å Danne sitter å kikar på den nya Wallander som har släppts på dvd idag. Å jag har givetvis datorn i knä samtidigt, jag gör alltså 3 saker samtidigt. Ser film, bloggar å msn:ar. Det ni ;)
Men jag är ju kvinna, så jag kan hålla många bolalr i luften samtidigt.

Jack var duktig å tog sprutan idag. Det var inte så farligt som han trodde.

Tindra har ont i ansiktet, å det förstår jag fullt ut, lilla gumman.

Idag åkte vi å handlade lite på Coop, å sen så åkte vi till Kringlan å fikade. Barnen tycker att det är så mysigt å kul att fika på Kafe.

Jag är svintrött å håller på att somna här i soffan där jag sitter.
Hoppas på sovmorgon i morgon då vi har en ledig dag. Pojkarna ska iväg å leka.

God natt på er alla.
Detta vart bara nå svammel.

*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Haha...du är duktig du ;)
Var filmen bra? Skulle också vilja se den...älskar Wallander filmerna.

KRAM