söndag 24 maj 2009

Helgen över..

då har denna helgen oxå passerat.

I går så hade vi besök, David, Camilla å barnen var här å det grillades.
Jag var alldelens för trött för att ens orka skriva några rader. Var slut i både kropp å själ, men nu så.

Idag så har det varit en effektiv dag, tog Tindra i bilen å åkte upp på Solbacken å Coop en sväng. Skulle handla nå saker. Hem å fixa lunch, lite snabb fick jag allt vara. Skulle hinna med å slå in paket oxå. Grabbarna har varit på kalas idag. Riktigt trevligt. Lite blyga från början, men sen så släppte det. Där rusade bara klockan fram, timmarna mellan 13,00-15,30 hann jag knappt vara med på.
Direkt från kalaset å hem till familjen Carlsson som bjöd på grillrester, mumsigt värre.
Å att bli bjuden på mat tackar man ju oftast inte nej till. Det händer väll inte allt för ofta ändå.
Tiden hemma hos dom rusade ju oxå bara iväg, barnen lekte å vi vuxna surrade å surrade.
Fruktsalladen till efterrätt var mycket gott.
Tack för maten.

Lagom till regnet så skulle vi gå hem, försökte vänta ut det lite, men det slutade inte regna så vi traskade hem ändå.
Lägga lite barn, å sen bar det iväg på promenaden. Det regnade då oxå, tills jag klev ut genom dörren, då vart det uppehåll ;)
Vi gjorde ett tvärstopp på Alba för att hyra en film, sen vidare till kyrkogården. Där var det vackert, så himla fin regnbåge, eller rättare sagt regnbågar. Det var nämligen dubbla.

Jag å Danne har avslutat kvällen med att se film. Allt flyter var det jag hade hyrt.
Nu sitter jag här å gör en snabbkoll på nätet, så snart blir det sängen för mig.

*kram*

Inga kommentarer: