söndag 10 maj 2009

Ännu en vecka..

har passerat, som jag sagt förr. Veckorna bara flyger fram.

I morse hoppade jag å Maria upp på cyklarna å tog våran cykelrunda på 1 mil. Idag gick det lättare än i går. Då vi kommit oss i "mål" så kom vi fram till att Maria skulle fixa en god sallad med fetaost så skulle jag stå för kycklingpajen. Ruggigt gott å det känns som jag gick upp 10 kilo på den middagen. Så där tungt mätt känner jag mig. Men det jämnar nog ut sig ska ni se ;)

Det har regnat här idag, till å med åskan var här på besök en stund. Å hagla gjorde det ju oxå ja.
Men vad gör det då man har trevligt besök.
Då dom hade farit hem så hoppade jag å pojkarna upp på cyklarna å for på Alba å hyrde en film. Så jag å Danne ska snart sätta oss i soffan å se en Thriller, håll i hatten. Jag som inte brukar se sådana kategorier. Men vi får se vad jag tycker om filmen.

Danne har tvättat fasaden på huset i dag, så nu får vi se när det går sätta igång å börja skrapa oxå. Skönt då det är gjort, då kan vi vänta i ca 10-15 år innan det är dags att göra om igen.

Till veckan måste jag in på arbetsförmedlingen, dags för ny handlingsplan. Det gäller bara att pricka in den dagen då det inte är så mycket folk där, å då barnen är på dagis, så det är vad jag måste göra till veckan.
Å så är det föräldramöte, det ska bli spännande du Maria.
Du å jag får stå för rollen som bitchar i killarnas klass. Men det fixar vi med bravur va?! :P


Jag går å stör mig grymt på en sak, men vad det behåller jag för mig själv.
Men hur är det ska man samla stenar eller diamanter??

, nu blir det filmtajm å sen sängen. Om jag inte somnar i soffan nu då vill säga.

*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Bitchar! Vi? Alltid! ;) :D Tänkte börja redan nu på morgonen :p

Visst är det bättre att ha FÅ diamanter än MÅNGA stenar? Det anser då jag ;)
Så du är för mig både en värdefull diamant och pannkakan i mitt liv ;) :D haha

KRAM!