tisdag 12 maj 2009

Kväll...

Cyklingen är är avklarad, lika skönt som alltid.
Man känner sig väldigt hurtig då man har cyklat milen.
Man känner att benen blir som spagetti, alldelens sladdriga då man hoppar av cykeln.

Nu är tanken att jag ska sätta mig i soffan med Danne.
Trött börjar jag oxå vara.
Ska bli skönt att sova.

Syns det att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva?!

Jo just ja, barnen blev glatt överraskade då jag körde till Bergsbyn å köpte glass.
Så det var ju dagens positiva.

*kram*

2 kommentarer:

Johanna sa...

Go kväll!
Varje gång man går förbi, åker eller cyklar så säger Clara att där bor indra =)
Vi får ta nån lekkväll...Nu börjar det ju bli fint väder igen..Roligt satt de som busfröna har hittat varandra och kan leka tillsammans..
Vi syns nån dag eller kväll...

God natt...

Johanna igen sa...

sorry...stavar en som en kratta men du kanske förstår ändå ;)