lördag 16 maj 2009

Lördag..

Idag är det lördag igen, i morgon söndag. Det innebär att ytterligare 1 vecka har passerat förbi.
Jag packade in barnen i bilen i morse för att åka till Kvantum å hinna få itag några sådana där goda chokladharar, men inte det. Det var så rensat det bara kunde bli. Barnen fick sig kinderägg i allafall. Å det trevligaste av allt var att Tindra kräktes, det var inte trevligt alltså.
Men efter det så somnade hon i bilen, gnydde lite grann så jag trodde att det skulle komma mera, men inte det. Hon somnade, så vi åkte lite bil under tiden. Visst är jag en hemsk morsa, som åker runt med mitt barn som har kräks medans hon sover. Nu finns det i allafall inte ett enda spår efter att hon har spytt, hon är piggheten själv. Så jag vet inte om det bara var nått hon ätit eller vad det kan ha varit. Men jag ropar inte Hej ännu, dagen är inte slut ännu.

Danne ska grundmåla sidan mot altanen idag. Så i morgon kanske vi kan få på lite färg där.
Å som sagt så hoppas jag på strålande väder slutet på nästa vecka, så man hinner med så mycket som möjligt.

Nu ska jag slappa på soffan å hoppas att Treo:n ska göra nytta. Orkar inte ha ont i huvudet hela kvällen.
Kanske återkommer med nå bilder senare i kväll. Om jag inte somnar på soffan vill säga. Hihi.

*kram*

1 kommentar:

Tina sa...

Blir det ny färg på huset?