lördag 2 maj 2009

Flitig..

det är vad jag har varit i kväll. Satt här å var sugen på en cykelrunda, Maria var inte sen på att haka på. Så vi hoppade upp på cyklarna å trampade rundan, å fy så grymt skönt det var. Nu är vi igång igen ;)
När jag kom tillbaka in så vart det duschen, sen en tekopp. Å så fortsatte jag att vara duktig. Jag har tvättat, vikt tvättat å lagt in i garderoberna.
Sen hamnade vi i soffan å jag kände för en stund hur ögonen vart tyngre å tyngre. Så innan jag skulle somna så har jag just renbäddat sängarna. Finns ju inget skönare att få krypa ner i en renbäddad säng.

Halsen gör fortfarande ont, men det vart lite bättre efter tekoppen. Så vi får se hur det är i morgon.
Till veckan måste jag fixa väggamplar till väggen ute mot altanen. Måste ju bli fint med blommor å sånt där oxå.

Nu väntar jag bara på att Danne ska komma in från promenaden, å att torktumlaren ska bli klar, sen blir det sängen för mig å jag kommer säkerligen att somna så fort jag lägger huvudet på kudden.
Sov gott.

*kram*

Inga kommentarer: