onsdag 27 maj 2009

Varit flitig...

idag jag. Hunnit med hur mycket som helst. Har varit med barnen hos tandläkaren i morse, både Tindra å Casper fick göra bort kollen idag. Skönt det, då slipper jag åka tillbaka dit i morgon med 3 barn igen. Så det var smidigt att det gick lösa idag då vi lika var där.
Direkt från tandläkaren å hämta upp med Maria å så bar det av till lövångers bröd för att fylla på frysen lite. Barnen har varit så less på det brödet, men igår sa Jack att han ville vi skulle åka dit å köpa bröd. Så då fick det bli så, billigt å bra.

Jag å Maria tog brudarna i vagnarna å gick promenaden redan direkt efter middagen. Så jag har hunnit vara på Solbacken för att handla å fylla på kyl, frys å skafferi. Skönt att ha det gjort.

Just nu stormar det här ute, man blåser bort om man går ut genom dörren. Så det är bara till att hålla fast sig.

Jag ska krypa upp i soffan med en tekopp å titta på filmen på 3:an.
Sen blir det nog sängen för min del.

*kram*

2 kommentarer:

Trollmamma sa...

Ja idag kan man lugnt känna sig blåst :p ;)

Myzan sa...

Haha, vi är väll alltid blåsta :P