torsdag 28 maj 2009

Först storm..

sen solsken, så ja. Nu börjar vädret vara på rätt väg. Det ska ju vara kanonväder i helgen, bra det.
På Lördag ska vi på lite äventyr, det ska bli kul. Jag längtar.
Idag har jag å Maria varit en snabbisstan, för det var verkligen en snabbis. Vi gjorde dom 4 ärenden som vi skulle göra. Å sen bar det iväg till födelsedagsbarnet, där vart det god tårta å lite surr. Sen vart det hemfärd med ett tvärstopp på konsum å köpa ett rör Treo, hem å ta en treogrogg som jag kallar det. Hämta barn på dagis, förbereda för maten. Testade den goda soppan som Maria tipsade om, å ja den var god.

Efter maten så gick vi ner till Familjen Carlsson, slog ihjäl ett par timmar där då jag lika är ensam med barnen ikväll. Så det var trevligt med surr å nån vuxen att prata med.

Nu ligger barnen i sina sängar, jag hoppas att dom sover snart.

Jag har haft lite funderingar å tankar kan man säga.
Å jag är nog egentligen besviken å ledsen tror jag att jag kan säga.

Det känns som att jag alltid ska försöka få saker att gå ihop, att man ska träffas.
Å det jag har kommit fram till är att jag ska sitta på mitt arsle å se vart det leder.
Vill man umgås med mig, så får man ta att jag har en man å 3 barn. Att det kan vara en ide att bjuda hem oss ALLA i familjen på käk. (nu vet jag att fel människa kommer ta åt sig, men det är INTE ni som hade tacosen i Lördags jag menar ;) )
Man får ta att vi är en familj, att jag/vi har 3 barn som kanske inte alltid sköter sig exemplariskt mm.


, en semester lååångt härifrån vore något.

*kram*

2 kommentarer:

Trollmamma sa...

Tack för "surrstunden", alltid lika kul och barnen skötte sig ju riktigt bra i kväll ;)

Du ska veta att hit är ni alltid välkommen, HELA familjen...alla 3 barnen ;) Har jag själv stor familj så jag vet hur det är.

Skoj med äventyr på lördag!

Ha en bra kväll! KRAM

Anneli sa...

Å hemma hos oss är åxå alla 5 välkomna = ) Hur ofta ni vill!!

KRAM