tisdag 26 maj 2009

Halva dagen....

har nu gått, jag har hunnit med rätt mycket. Varit upp på Solbacken å handlat lite. Fanns lite glapp i kylskåpet att fulla ut. Hittade 2 filmer till Tindra oxå, hon älskar ju Makka Pakka å pontepinerna. Så nu är hon glad.
Jag har även hunnit vara tillbaka in till stan å shoppa, det bidde leggings att ha under kjol mm. Å så vart det skor på Dannes begäran. Tack för skorna älsklingen!!
Sofie mötte upp mig i stan, men jag tror inte att vi är nå stadsmänniskor. Det finns ju inget utbud i denna stad. , nu vill jag åka iväg nån annanstans å shoppa loss :P hihi.

Just nu ser Tindra på sin film, Casper är ute hos Simon å Jack har Karolin här. Så det är rätt lugnt å fridfullt. Jag funderar på om jag skulle ta en rensning av min garderob i kväll, med klädprovning, det ligger rätt mycket i garderoben som jag inte använder. Dom kan jag packa undan i en kartong så länge.

Idag har jag varit utan godis sedan förra Tisdagen, å det är grymt skönt. Plus att det gett resultat på vågen. =)
Så här blir det inget godis, måste bort från alls socker. Så resultatet av att vara utan godis å motionera denna veckan blev -2,7kg. Å det är av dom kilon jag gick upp då Elsy dog, det har varit så lätt att tröstäta då jag har haft det jobbigt. Inte är det lätt nu heller. Men den där förbaskade chokladen hjälper inte mig att ta bort saknaden efter Elsy ändå.
Det känns mycket lättare å skönare nu då jag kan gå ner till graven med en blomma å bara sitta där då jag behöver det.

Efter middagen idag blir det promenad med småbrudarna i vagnarna. Jag hoppas bara att det inte börjar regna. Jag kände nämligen ett par droppar då jag var ute å hämtade in Tindra.

Såg att det ska bli 28 grader å sol här på Lördag. Ni kan ju gissa om det blir till att relaxa ute på altanen i den nya bikinin då, den måste ju invigas. Haha.
Får sitta där å låtsas som om att jag är utomlands, det är nog det närmaste jag lär komma. *snyft*

Jaja, ha en fortsatt bra dag.
Jag återkommer nog i kväll om det händer nått spännande.

*Kram*

Inga kommentarer: