måndag 11 maj 2009

Utmanad..

1. Hur många resväskor äger du?
Finns väll 2 st nere i källaren.

2. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Tidigare var jag ALLTID bakom kameran, nu kan jag gärna vara framför ;)

3. Har någon någonsin kallat dig lat?
Det är nog en stor möjlighet ja.

4. När var senast någon stötte på dig?
Klarar mig bra utan.

5. Vad åt du till middag senast?
Kycklingpaj med fetaostsallad i trevligt sällskap.

6. Använder du huvtröjor?
Det händer.

7. Vem var den senaste som ringde dig?
Svärmor.

8. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Virvelvinden, tills jag mår illa.

9. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
3 våningar högt i allafall.

10. Hur många syskon har du?
6 syskon, 5 bröder å 1 syster.

11. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
5, så slipper man ha någon i knä.

12. Har du en stationär dator eller en laptop?
Både och finns det här.

13. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Vet inte riktigt.

14. Vad har du med dig in på bion?
Dricka å choklad.

15. Gillar du att flyga?
Ingen konst att flyga mellan ske-å å stockholm.

16. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
klart jag kollar det.

17. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
29 år ung.

18. Tycker du om att krama folk?
Det händer väll ;) :P

19. Vad är du allergisk mot?
En gnutta pollen, hund å katt.

20. Gillar du din boendesituation?
I love it!!!!

Ja då utmanar jag Maria å Sofie.

Inga kommentarer: