tisdag 5 maj 2009

Ska mysa...

för mig själv med en tjejfilm i soffan.
Danne å pappa är ute å ska få igång bubblan, den ska på besiktning i morgon. Så vi får se hur det går. Så jag ber om ursäkt till mina grannar om det lever om :S

I natt drömde jag om henne, å hon var så vacker. =)
Saknaden är enorm å likaså tomrummet efter henne.
Men jag får göra det bästa av det.
Idag på väg till dagis så hade Jack å Casper väldigt mycket frågor om Elsy å döden, får försöka svara så gott man kan.

Jag har så ont i min bröstkota så det gör rent ont att andas, ska nog försöka ringa till någon så jag kan få mig iväg å få hjälp med det.

På Torsdag har jag å Danne 4 årig bröllopsdag, får se vad man ska kunna hitta på å fira den.

Nu blir det krypa upp i soffan, det vart tyst så jag gissar att barnen äntligen har somnat.

*kram*

1 kommentar:

Johanna sa...

Hej!
Tänkte på en sak...När jag ska få pionerna av er så kan ni få 2 brudspirerer av oss, ifall ni vill.