lördag 2 maj 2009

Det trodde...

jag ALDRIG skulle ske i mitt liv, att jag inhandlar en bikini *gapar*
Men så är fallet, jag å Maria åkte upp till stan, in på Twillfit å köpte bikinin som jag hade spanat på. Så nu kanske man ska kunna få sig nån färg. Fick nog allt lite färg i går då jag å Maria satt ute. Lite röd på bröstet, å fräknarna börjar komma fram.
Har även köpt lite blommor till gården idag. Å en jättefin "blomgrej" det är en ställning å så står det Välkommen på den. Ska ta ett foto å visa sen.
Solen strålar även idag å det är varmt ute, så skönt. Sommaren är verkligen på väg hit nu.

Å så fyndade jag ju på H&M då vi gick igenom där. Fynd, det gillar jag ;)

Nu ska jag skaka liv i Tindra som sover på soffan, å så ska vi gå iväg på "hörnan" å köpa lördagsgodis till busarna.
Ska fortsätta att kratta gården sen oxå. Blir riktigt fint här ute.

Kram på er så länge.

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Du köpte verkligen en skitsnygg bikini! Du kommer att vara så snygg i sommar ;) hihi
Ja fynd det gillas verkligen...