onsdag 6 maj 2009

Regn regn..

ge dig av, kom igen nån annan gång.
Jag blir galen då det är sådant här väder. Barnen är rastlösa, jag försöker hitta på en massa saker till dom att göra. Men det är svårt. Utan bil är jag idag, den är hos bildoktorn.
Så jag tar mig ingenstans. Det är en sådan här dag man vill kunna sätta sig i bilen å åka å köpa nått som barnen kan pyssla med eller något.
Jag har tagit fram deras bord å stolar å möblerat in i deras rum, inte ens det var riktigt bra.
Deras humör blir som vädret är ute. Inte kul alltså.

Men men, det är bara att göra det bästa av dagen hemma tillsammans med sina ögonstenar..
Jag ska i allafall försöka städa lite, å så klurar jag på vad vi ska försöka äta för gott i morgon.
Alla våra bröllopsdagar har vi firat hemma med mat, det är inte så lätt att ta sig ut då man har 3 barn. Så det får bli hämt mat, kina mat hade varit gott. *mums mums*

Jag har nedräkning, å jag lääääängtar! ;)

*kram*

1 kommentar:

Mia sa...

Men HERRE GUD MÄNNISKA du skulle ha lämnat dina 3 barn här så ni hade kunnat hitta på något!!!