tisdag 12 maj 2009

tillbaka..

ja nu är jag tillbaka från Arbetsförmedlingen..
Jag vet ju vad jag typ måste göra, ställa mig på stan å ha ett godisregn med mitt Cv, så med andra ord ett Cv-regn.
Så så är det.
Det känns som om allt kommer gå åt skogen, med mina planer. Nu hoppas jag verkligen inte det.
Då löser jag det på något sätt.

Snart ska jag åka å hämta barnen från dagis. Jag hoppas det gick bättre för Jack efter jag hade åkt därifrån =( Ska göra dom glada å åka å köpa glass tänkte jag. Det är ju så fint väder ute, så det gäller att passa på.

Får se om det går skrapa nått mer på huset idag. Danne var duktig igår å skrapade på. Han är så duktig min älskling.
Håll tummarna för att det fina vädret håller i sig. Så kanske man kan börja måla så småningom.
Ja jag vet att ni där i skåne redan ha målat klart! ;) :P

Ha en skön dag.

*kram*

1 kommentar:

Mina ord - min vardag sa...

Hoppas att det löser sig för dig med jobb. håller tummarna. jag länkar dig på min sida. kram och ha en bra dag