tisdag 1 september 2009

Ny månad..

Å nya tag, det är så det borde vara.
Började dagen med att promenera iväg till skolan med Jack, sen vandrade jag hem igen å fick i mig lite frukost. Sen vandrade jag vidare till läkaren som jag hade tid hos idag.
Blev undersökt å fick berätta mera om min situation, å så fick jag ett namn på vad det är jag har. Varför jag har all den här värken å det är så här.
Fick i samma veva lämna prover för att kolla blodvärdet å järnvärdet igen, jag hoppas innerligt att dom har ökat.

Efter jag kom därifrån har jag kört musten ur mig själv, om det var så värst vidare smart eller inte, det låter jag vara osagt. Men det lutar åt det osmartare hållet.
Bytte gardiner i sovrummet, köket, dammtorkade å plockade undan, å så smällde jag igång lite bakning. Gjorde 2 olika goda kakor. Inte så smart, men ack så gott.

Jag är tok trött å det är 30 minuter kvar tills Danne slutar jobba. Innan han ens har hunnit hem så kommer jag nog att ligga å snarka som bäst skulle jag tro.

Höll ju på att glömma att jag har lekt elektriker oxå, tjejer kan ;)
Så nu lyser lampan i köksfönstret, fixade nämligen ihop den avklippta kabeln. Så det kanske är elektriker man ska sadla om till ;)

, god natt gott folk.

*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Skönt att äntligen ha ett namn på det hela... Vet ju själv hur det är.

Klart tjejer kan, bara vi vill så ;)

Vet du...nu är det exakt 1 månad kvar till vi åker ;) :D

KRAM!