torsdag 10 september 2009

ja just det ja..

ska det vara så här nu en gång i veckan. Hatar migrän!!!!
Klart jag skulle få det idag då jag skulle iväg på vatten workout, vilket jag sett framemot. Men hoppas det går fler tåg :P

Huvudvärken kan bero på att jag i morse glömde Tindras jacka hemma, så jag skulle fara tillbaka med den. Då kom jag på den briljanta iden att jag skulle ta en morgon promenad till ursviken å lämna den. Det stormade på rätt bra just då oxå. Så där kan jag ha det som triggade igång det hela. Men som tur var har svärmor varit här idag, så hon hjälpte till med barnen så jag intog tabletter å vilade skallen lite.
Tur man får hjälp då man behöver det, som igår då fick pappa rycka ut å hämta Jack från skolan eftersom jag var på Vårdcentralen med Casper. Så det mesta löser sig.

Ja i morgon är det fredag igen, å sen är det äntligen lördag!!!
Som vi har väntat, då är vi bortbjudna, det ser vi framemot å det kommer säkerligen att bli mycket trevligt. det brukar det ju vara då vi umgås.

Å ännu bättre, tiden springer fram så snart sitter vi på planet till Stockholm Maria! Ojojoj vad jag längtar. Ska bli skönt att få sova ut, utan att man vaknar till å hör barnen i rummet brevid. Men förmodligen så saknar man dom där hemma då man åker iväg. Men det är ju bara en helg, tiden går fort å sen blir allt så trevligt då man kommer hem igen.

, sängen nästa. Har en liten detalj som ska fixas i morgon.

*kram*

1 kommentar:

Johanna sa...

Fler tåg går det...bara anmäla sig.=)..
Hade en enorm träningsvärk i mina armar inatt, visste inte vad jag skulle göra...
Tänkte på dig då när du vill kapa av dig dina ibland... Aj aj och jag hade säkert bara en bråkdel.

Imorgon är det lördag =) joho...