måndag 31 augusti 2009

Migrän..

Känns inte som att det var så jätte länge sedan jag hade den rubriken sist, men nu var det dags för det igen.
Det kom som en blixt från klar himmel, hann inte alls vara med. Däckade i sängen till det var dags för Danne att åka å jobba. Han kör eftermiddag denna veckan.
Pojkarna var ute å lekte å Tindra var inne med mig, då kom en räddande ängen. Grannen ställde upp å tog Tindra hem till sig, så hon gav dom alla 3 middag å hade dom där så jag fick sova å få bort huvudvärken. Givetvis var den inte helt borta då jag åkte å hämtade hem barnen. Men samvetet sa att jag inte kunde lämpa över dom på henne hur länge som helst. Sen vart jag kvar där i ett par timmar.
Nu sitter jag här, huvudvärken är nästan borta, barnen sover å tvättmaskinen är igång körd.
Ska snart krypa upp i soffan å glutta lite på tv:n, sen blir det till att sova. I morgon ska jag till läkaren. Så håll en tumme eller två att vi kommer nån vart med detta.

Tack snälla söta moster för dom goa orden idag, det värmde att höra att jag var fin =) *små rörd i ögat* Hoppas att maten gick att äta ;)


mina sköna. Ha en fortsatt trevlig kväll.

*kram*

3 kommentarer:

Trollmamma sa...

Det är tur att det finns änglar... ;)

Håller tummarna att det går bra i morrn hos läkaren. Stå på dig!

KRAM

Johanna sa...

Det låter inge skoj med migrän men vilken tur att du har folk som kan hjälpa till och sträcka ut en hjälpande hand =)

Lycka till imorgon hos läkaren....

Clara pratar om Tindra vareviga dag ;)

Anonym sa...

Det blev jätte gott

kram moster