onsdag 16 september 2009

Kväller....

Ja då var det kväller igen då.
Pojkarna har varit ute hela dagen, med undantag för mat. Men annars så har dom varit ute med grannpojkarna å lekt "cross" många timmar. Jag å Tindra har varit inne å gjort lite nytta, försökt i allafall.
Hittade en massa pajrecept, så då blev jag givetvis sugenpaj. Så på fredag blir det till att testa lite nya recept.

Mina skor som jag beställde i helgen kom idag, å snacka om att dom gjorde min dag. Dom var verkligen pricken över i:et. Å det bästa av allt var att det var ett kap rent prismässigt. Här i stan kostar den skon 599:- å jag betalade 199,50:- för dom efter avdragen rabatt. Så jag har inget alls att klaga över.
Sen att dom satt bra på å var toksnygga till jeansen, det gjorde mig glad, okej då jag ska erkänna. Det var en pudding i spegeln. I allfall nederdelen, hahaha.

Promenaden runt i dag kändes under fötterna, jag har nämligen fått en spricka i huden under hälen. Så det skenar i skallen då jag går.

Det är en trött tjej som sitter här vid datorn, ska dra mig till sängen för några timmars sömn.
Ska ställa väckarklockan så vi kommer i tid till Förskolan å dagis.
Måste se om jag tar mig i väg å handlar oxå.

Sov så gott på er.

*kram*

Inga kommentarer: