lördag 5 september 2009

Luleå..

Ja i dag så styrde vi bilen mot Luleå tillsammans med David å barn å så familjen Carlsson.
Vi åkte på Dollar, å så på Biltema = Gubbdagis, så förstår ni alla vart vi har varit.
Intog lunch på Max, å sen fyndade vi lite vinterskor till barnen, Coop sålde ut kläder å skor för 50%, så vi hittade vinterskor till Casper å Tindra, då är det bara till Jack kvar. Ska ta å gå igenom vinterkläderna någon dag. Kolla vad som saknas, å vem som saknar vad :P

Jag sitter i soffan å är så trött att ögonen svider, gissar att det var lika för barnen. För jag hörde dom nyss prata, men nu snarkas det där inifrån Låter riktigt skönt med lite sömn.
Inte konstigt att man är trött då vi har varit på Leos lekland å busat nån timme. Men barnen hade kul, å så även vi vuxna tror jag. Jag lekte då även jag, klart man måste testa lite rutschkanor å så ;)

Hoppas ni andra där ute har haft en trevlig Lördag.

Nu är det bara 27 dagar kvar, i morgon bara 26. Tänk vad tiden går fort framåt.

Ett litet tillägg bara, då jag kör stavningskontroll så markeras namnet Casper, som förslag får jag Gaser, Gäspar å Gäster bla. Men , inget av dom förslagen gillas då min son heter Casper...

*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Åh...är det inte mer dagar kvar? Härligt!

KRAM!