onsdag 30 september 2009

Mitten på veckan..

ja då var det Onsdag, å snart är även den här dagen över.
Jag har hunnit med massor idag, tvättat det sista, vikt det, strykt gardiner å bytt i vardagsrummet, lagat lite maträtter, storhandlat å så har lillgumman blivit sjuk.
Fast det där var inte i ordning, men jag orkar inte skriva om det i rätt ordning.

I eftermiddag blev Tindra hängig, å under tiden vi var hos grannen så blev hon hängigare å hängigare, glansig i ögonen, varm å alldelens ledsen för allt. Så vi gick hem igen, fixade välling å gjorde hon klar för natten. Hon däckade direkt, hoppas att vi får sova i natt nu.

Har sett på Idol i kväll medans jag vek tvätten (undra om det ens går att skriva sådär??!), å Erik
sjöng mig av stolen. Gåshus över HELA kroppen!!! Jag gissar på att han å Rabih går vidare till fredag.

Testade nått nytt till middag idag, var som vanligt sugenpaj, men inte kycklingpaj denna gången. Utan jag tog utav det som fanns i kylen, å den blev väldigt lyckad om man får säga så själv.

Nu börjar jag vara helt slut efter denna dagen.
Men snart är det fredag, inte alls så många timmar kvar nu.
Jag hoppas att Tindra hinner krya på sig innan jag åker. Hon är en del mammig då hon är sjuk, så vi får se hur morgondagen å fredagen blir på dagen.

, jag fattar knappt själv vad jag skriver, så jag tackar för mig å hoppar tillbaka till soffan en liten stund innan det blir sängen.
Sov så gott.

*kram*

Inga kommentarer: