onsdag 9 september 2009

Vilken dag...

Mycket får man vara med om.
Körde iväg Jack till skolan i morse å sen så åkte jag å mina andra 2 pluttar till Ica Maxi å handlade det nödvändiga, sånt som bröd, mjölk, pålägg å sånt som behövs i kyl å skafferi.

Väl hemma igen så lekte barnen en stund, tills det tog stopp i en olycka å Casper fick åka till vårdcentralen å stripas om. Kan man ha mer otur än våran Casper. Det vette fåglarna det. Men han är tapper. Tur är väl det.

Det har stormat å regnet öste ner, tur för mig att vi då satt inomhus, så det störde inte riktigt mig. Det enda jobbiga var bara att det blåste grus i ögonen under promenaden.
Sen har vi sett på tv, Idol var ju en glädje höjare, ett skratt här å där.

Nu ligger jag i sängen å kluddrar ner några rader, Danne sitter i rummet å ser film. Jag väntar bara på att tabletterna ska börja verka lite. Det bränner som eld i armarna på mig, å ryggen värker. Men det blir nog bättre med några timmars sömn.

natti natti.

*kram*

1 kommentar:

bc.svensk Online sa...

Stackars lilla gosse,han har inte blivit strippad bara en gång han...
Tur han är en tapper ung man=)
Önskar dej en bra torsdag,hoppas du får ha en dag med mindre smärta =)
kram