tisdag 22 september 2009

Ny vecka...

Eller det var det ju redan igår, men igår blev det aldrig några rader skrivna.
Jag hade fullt upp hela dagen medans barnen var på dagis, å Jack var på Förskolan.
Jag åkte upp till arbetsförmedlingen med intyget, så får vi se hur det går med det.
Dom verkar inte ha så värst bra framförhållning på det bygget. Fick ett brev idag att jag ska vara där i morgon kl 14,00.

Efter jag lämnat Jack i morse så plockade vi upp mamma å åkte till Hökmark å handlade bröd. Så nu har vi fyllt på i frysen med gott bröd.
Casper har lekt med kompisar hela dagen.
Ute regnar det men Jack är kvar ute å cyklar runt. Han trivs på sin cykel. =)

Jag har bakat äppelpajer till mamma idag så då ska hon göra ungspannkaka till oss. Våran ugn vill inte riktigt vara med då det gäller att göra pannkaka. Det blir ordagrant pannkaka av allt då.
Den blir stor å fin medans den är i ugnen, då den kommer ut faller den ihop å blir en slemmig deg som det inte ens går att fundera på att skära i. *muttrar*

Har en gnutta huvudvärk idag, men det är inte så farligt.

Ska dra mig ut i köket för att fixa middagen snart, sen blir det promenad.
Å så får vi besök i kväll. =)
Har gjort en beställning på nätet till grabbarna i dag oxå, det bästa av allt var att det var i Bureå, så det går fort att åka dit å hämta det där. =)
Så nu får dom ett 3-pack Bakugan var, det är lycka för dessa killar det.
Så vi ska se om jag får till det å kan svänga över dit å hämta det till dom.

Hej så länge.
*kram*

Ps. Snart ni, Stockholm nästa!!!!!! ;)

Inga kommentarer: