lördag 26 september 2009

Sova..

Det är precis vad jag tror jag ska göra nu denna lördagkväll. Klockan är inte så mycket, men jag är helt slut. Så trött så, lika bra att vara utvilad i morgon på morgonen då barnen tycker vi ska göra morgon här i huset. Så vi får se vilken tid man är uppe i morgon.

Tackar det trevliga sällskapet i kväll. Många härliga skratt.
Kommer ha träningsvärk i käkarna i morgon, hihi.

vill ha ett par till av dom här mysbyxorna jag hittade idag, så måste kolla om dom finns kvar i grå oxå. Så sköna dom är.

Sov så gott! Det ska jag försöka göra.
Fick ett trevligt sms i kväll, nästa lördag är det våran tur att se å höra det magiska ;)
Längtar, ska bli skönt med en weekend, å så kommer jag hem utvilad å uppladdade batterier hoppas jag.

*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Tack själv!

Längtar också till nästa helg, det kommer att bli skitkul!

Kram!