onsdag 16 september 2009

Sovmorgon..

Alla i huset har sovmorgon idag förutom jag, jag vaknade tidigt i morse. Kunde inte ligga kvar i sängen med denna ryggen då inte. Casper kom upp nu vid 08, största å minsta busen sover fortfarande. Sen blir det nog fullfart som vanligt på barnen.

Jag somande igår kväll då jag skulle lägga mig med Tindra, så det blev aldrig nått skrivande i går kväll.

Claras pappa: Såg nu att den meningen var galen. Inget illa menat :P Alltid lika trevligt å lugnt då dom små damerna röjjer på, haha.
Det gick riktigt bra, dom var precis som dom brukar. Snälla å lite inslag av kiv. ;)

Nu hör jag att nästa barn rör på sig, nu är det bara den minsta kvar i detta huset sover. Å det är bra det, hon behöver sova. Så får vi se vad dagen har att erbjuda.

*kram*

Inga kommentarer: