lördag 19 september 2009

Fullt ös...

Det har det varit i eftermiddag på barnen, dom har lekt å haft kul.

Sen har det även hunnits med lite Lördagsmys för barnen, själv så håller jag mig fortfarande borta från godiset. *stolt över mig själv*
Det är bara 13 dagar kvar som jag ska hålla mig, sen är det weekend dax å "då får man ta från det understa lagret". Haha

Jag har försökt slipa ett gammalt fönster som jag ska stöka upp å göra en spegel av. Men högra armen gillade inte att arbeta med en maskin å tung var den oxå. Så nu ha´r jag värsta träningsvärken å det gör ont bara jag ska lyfta armen.

Jag lider med min älskade son i kväll, han har gråtit å saknaden för han är oxå stor. Det har tagit lång tid för han att släppa fram det. Men i kväll kom det.
Så i morgon har jag lovat att han å jag ska ner på graven å han ska få välja vilka blommor vi ska köpa å sätta dit.
Han hade många tankar, försökte säga att han ska tänka på de roliga stunderna han å Elsy hade tillsammans. Å det var många saker som han tänkte på då. Listan kan göras lång, men han är glad att han hann sova över hos henne. Att dom fick rå om varandra själva några kvällar. Å det gör mig glad i hjärtat att även han fick chansen till det.
Men klart det gör ont att se min älskade son gråta.
Och det är okej att gråta, man måste gråta sa jag. Lättare att råda någon annan än att följa sina egna råd. Men på måndag ska jag ta tag i det där.


*Kram*

Inga kommentarer: