söndag 6 september 2009

Bio..

Denna söndag har jag å Danne avslutat med bio. Vi var här ute i hamn å såg Sommaren med Göran. Bra film, å många goa å glada skratt blev det. Precis vad som kan behövas ibland ;)

Vi fick sovmorgon i morse, Tindra å Jack vaknade vid 08, å Casper kom upp senare.
Plockat lite här hemma idag, rensat garderoben på sommarkläder som jag nu har packat undan. Dom får komma fram igen till sommaren.

Sen följde jag med Maria då hon skulle åka å etsa fast sin present. Märkas för livet. Så jag surrade lite med Carro, trevligt å väldigt länge sedan man träffade hon å Bengt.

Har nog inte så mycket mer att komma med denna Söndag. Ny vecka i morgon.Det innebär att vi närmar oss mot en ny trevlig helg till helgen ;) Inte illa det.

, krypa ner i sängen å sova innan 22,15 det är vad jag ska satsa på nu. Återkommer i morgon om hur det gick med det, hihi.

*kram*

3 kommentarer:

Johanna sa...

Önskar dig lycka till...blott 14 minuter kvar ;)

Tack för kramen den värmde...

*kram*

bc.svensk Online sa...

Det var skit skoj att du med följde,jag had eju gissat på de såå...*S*
Så vet du vad jag sagt *hötter med näven* ...du ger dej inte ännu med svaren du fått..samma sak gäller maria =)
Kam C

Trollmamma sa...

Så bra att du fick skratta lite...det behövde du vännen!

Ja nu närmar sig helgen med stor H med stormsteg ;) LÄNGTAR!

Ha en bra dag! KRAM!