onsdag 23 september 2009

Gäspar...

Onsdag, en dag i huvudvärkens tecken.
Idag har det varit halvstressigt med flängande hit å dit.
Lämna Jack i morse på Förskolan, hem en stund innan det var dags att lämna Casper å Tindra på dagis. Sen bege sig vidare till stan å göra bort lite ärenden, lämna igen ett par byxor, boka klipptider till jag å Jack, in å fråga om ett ärende å slutligen Arbetsförmedlingen. Börjar känna mig smått (läs JÄTTE) stressad över att vara jagad. Vill bara må bra, å ha ett jobb.
Ska ta tag i en sak i morgon, bättre sent än aldrig.
I morgon är dom 2 små barnen hemma, bytte dag på dagis. Så i morgon är dom hemma med mig, å på fredag är det dagis dags igen. Då måste det handlas lite, det ekar i kylen. Men tänker inte utsätta mig för att jaga runt på Maxi med barn, om jag kan vänta till fredag å handla utan barn.
Så då hinner jag göra en lista på vad som ska handlas innan oxå.

I eftermiddag/kväll har vi haft besök. Anette har varit här nere å hälsat på å sett på Idol med oss.
Jag å Maria fick oss ut på en promenad oxå, vilket börjar vara länge sedan nu sen vi gick tillsammans.
Bara 9 dagar kvar nu!!!! =)

Å med mitt inte äta godis går SUPER bra, inte en enda chokladbit eller godis har kommit in i denna munnen. Super stolt över mig själv. *klapp på axeln*

Nu blir det snart sängen, sova bort huvudvärken.

*kram*

Inga kommentarer: