onsdag 2 september 2009

D2 tackar för i kväll ;)

Ja då var det det jobbiga datumet igen då. Efter af besöket idag så gick jag till buketten å köpte med mig blommor till graven, sen åkte jag ner å satte dit dom fina lila blommorna jag hade köpt. Det är 8 månader sedan Elsy lämnade oss, å det är lika tungt fortfarande. Får nog ta å börja bearbeta lite snart, har inte "hunnit" det, eller låtit mig ta mig tid till det riktigt.
Det har varit så mycket annat, men som ändå verkar ha en logisk förklaring nu när man tänker efter.

Danne har kört på sin eftermiddag i kväll oxå, jag har stökat på lite.
Sen har jag haft besök, surr surr å så lite fika oxå, hihi.

Middags besök hade vi oxå ju, jag bjöd hit Ingemar på middag. Så enkel middag som köttbullar, mos, gräddsås å lingonsylt, men oj så gott det var.
Har hunnit med att köra en saftmaja med svarta vinbär som Ingemar var här å plockade in från våra buskar idag. Så nu får vi dricka hemkörd saft ;) Det är gott det.

Hoppas på att få sova i natt, Casper har en liten släng av skällhosta, hoppas verkligen inte det blir värre. Jag är trött å helt slut i kroppen så jag behöver all sömn jag kan få i natt.

Tack för i kväll D1!

Natti på er.

*kram*

2 kommentarer:

Trollmamma sa...

Du MÅSTE börja bearbeta din sorg...du MÅSTE!

Tack för i går kväll, det var riktigt trevligt att få surra en stund ;)

Kram D1 ;)

bc.svensk Online sa...

Håller me Maria fullständigt...Även om det gör förbannat ont Ewe så måste du försöka bearbeta sorgen,det är viktigt och det vill E med att du ska göra,vars hon nu finns....

Hoppas inte gossen blir sjuk...kram C