torsdag 3 september 2009

Sista kvällen..

Som Danne jobbar eftermiddag nu, i morgon är han ledig efter en eftermiddags vecka. Så då ska vi hinna fixa lite, åka en sväng till stan. Jag skulle behöva mig ett par finare skor att ha till jeans än att traska runt i joggingskor, inte så snyggt men ack så skönt.
Så jag får ge mig ut på skojakt snart, andra som jagar älg ska ju på älgjakt till veckan. Så då kan ju inte jag vara sämre tänkte jag, hihi.

Jag har fått mina idéer igen, dom kommer ju lite då å då. Inte för att jag vet om Danne är lika eggade på dom som jag. Men det brukar ju bli bra då det är klart Så vi får se hur det blir med denna idé

Huvudvärken å den andra värken har hängt över mig idag. Men vad göra, bara till att fortsätta å se framåt. Inte skotta ner sig här inte.

I denna hastighet som dagarna rusar fram nu så är det snart Oktober, månaden då det är dags för jag å Maria att bege oss på weekend. Men även den månad som närmar sig med skräckblandad förtjusning.

Tror faktiskt att jag ska dra mig mot sängen, krypa ner å försöka sova gott i natt.
Men jag återkommer i morgon med rapport om jag lyckades hitta nå skor ;)

Natti Natti.

*kram*

Inga kommentarer: