fredag 18 september 2009

Sova säng...

Det är vad jag ska göra exakt NU!!
Är tokslut efter denna dagen, men trevligt har det varit.

På dagen idag bjöd Ingemar på lunch på Coop, sen hem å fixa för middagen.
Hade bjudit ner grannarna på lite käk å surr.
Så jag har stått å gjort 2 olika pajer idag, en kycklingpaj som jag alltid brukar göra. Å så testade jag ett nytt recept, det blev Tacopaj. Å sällskapsdamerna sa då att det gick att äta i allafall ;)
Tack för trevligt sällskap!

Suttit här å pillat lite med mobilen, man ska ju få lite ordning å reda i den, hihi.
Men nu blir det sängen för mig i allafall. Hoppas på att kunna sova längre än 06 i morgon i allafall. Det är den tiden jag har vaknat i veckan av att jag har haft så ont. Så i morgon vill jag sova LÄÄÄÄNGE!!

God natt på er allihopa.

*kram*

1 kommentar:

Sällskapsdamerna sa...

Sällskapsdamerna tyckte maten var supergod, vi hade varsin favorit =)
Hoppas din önskan gick i uppfyllelse imorse.

Hoppas ni får en skön dag!
Tack för en trevlig kväll igår =)