tisdag 15 september 2009

Vaken...

Men det är inte så mycket mer än så heller. Är supertrött, men kommer nog igång om 1 timme eller 2.
Skulle behöva åka till Hökmark å handla bröd oxå, får se vilken dag det blir av.
Idag blir det en lugn dag, sen kommer Clara hit. Så då får dom 2 små tjejerna leka lite, eller sitta i soffan å se nån film.

Grattis Johanna på din 29 års dag!
Var tvungen att skriva ner det direkt, annars glömmer jag bort att säga det, precis som det blev då Maria fyllde år. Står framför henne å pratar med henne, men D glömde TOTALT bort att säga grattis. Så ni ser där, får vara glad att jag kommer ihåg vart jag bor å var jag har mina 3 barn.

Nu ska jag gå å göra frukost, Jack är hungrig. Så bäst att skynda sig.

*Kram*

3 kommentarer:

Johanna sa...

Tusen tack =)

Claras pappa sa...

"Idag blir det en lugn dag, sen kommer Clara hit".

Haha, underbar mening du har skrivit.

Trollmamma sa...

Minne ja...det har jag glömt vad det är :p