lördag 12 september 2009

Sömn!!!!

Det är vad jag behöver nu. Trodde barnen skulle sova lite längre idag då dom var uppe lite längre i går kväll, men att man aldrig lär sig. Dom gör ju aldrig det.
Sovit dåligt ett par nätter då jag vaknar å behöver vända mig för jag har så ont i kroppen. Så just nu skulle jag betala mycket för att få sova en HEL natt. Spelar ingen roll om jag går å lägger mig tidigt på kvällen, vad hjälper det då man ändå vaknar flera gånger på nätterna.
Var så trött i morse då vi fikade att det sved i ögonen å jobbigt att hålla dom uppe.

Packade in Tindra i bilen i förmiddags å var upp å lämnade igen tapetrullarna jag hade köpt. Tindra somnade i bilen, då, å sover fortfarande. Nu har hon sovit ca 2½ timme, så hon lär vara pigg å glad i kväll.
Jag har hunnit med att gå en promenad å tagit en dusch. Så nu ska jag hoppa i kläderna å så fixa i ordning en sak. Vi ska bort på middag i kväll. Längtar, ska bli gott å trevligt.

Återkommer kanske i kväll om jag inte däckar i nån buske eller soffan. Haha.

*kram*

Inga kommentarer: