torsdag 24 september 2009

Som jag trodde...

Så blev det en lugn eftermiddag/kväll. En promenad direkt efter middagen, sen bara lugnet i soffan.

Ringde å bokade om jack´s å min klipptid,, så vi ska å bli fina i håret redan på Lördag. Jack ser framemot det, vi får lite egen tid då han å jag. Inte illa det.

Jag har tagit värktabletter å börjar känna av dom, lite avtrubbad å trött.
Ska bara skriva klart listan på vad som behöver handlas hem. Sen blir det sängen.
Ska passa på att storhandla i morgon då barnen är borta på dagen.
Sen vet jag inte vad mer dagen har att erbjuda, antagligen bara en lugn å mysig kväll i soffan.
Men det återstår att se.

Bara 8 dagar kvar nu.... fatta, snart är det dagen före!! Då blir det pirrigt. Ska bli grymt skönt å skojigt att åka iväg. Å den helgen passerar nog lika fort som alla dessa veckor, månader har gjort. Snart är det Oktober, som sagt, det är med skräckblandad förtjusning den månaden nu kommer.

Sov så gott på er.

*kram*

Inga kommentarer: