tisdag 22 september 2009

Idol:er..






Söta Idoler vi har va?!?
Dom har fått sina fina utstyrslar av sin Farmor. Mycket glada barn, tuffa är dom ju oxå. Hihi.
Såhär ska våra små raringar se ut på Fredagskvällarna då vi sitter i soffan å har mys å kikar på Idol i höst. Sött å mysigt =)
Ska ta mina svidande ögon å gå å sova, kanske somnar jag innan 22 som igår. Skönt att få sig i säng på kvällarna. I morgon ska jag ju på Arbetsförmedlingen så det kan ju vara lite bra att vara pigg å vaken då jag är där. Är nog ingen höjdare att somna där.
Ska försöka hinna med ett par ärenden innan oxå.
*kram*




1 kommentar:

Anneli sa...

Men du vad söta dom vart i sina nya kläder!!!
Ta å fundera ut nån kväll nästa vecka så kanske vi kan ta å dejta då! Alla dar utom måndag tror jag passar oss! Vi måste få d gjort nångång tyck jag!!!

Kram kram