fredag 4 september 2009

Fredags mys..

Då var det redan fredag igen, vart tar veckorna vägen. RUSAR fram i en fart man inte hinner med.
I morse var Tindra så söt, satte sig på pottan å kissade å talade glatt om att hon gör som Clara. Hihi, lilltrollet vårt.

I förmiddags öste regnet ner, men det var rätt mysigt ändå.
Vi var upp på Solbacken å köpte saker till mitt nya projekt. Längtar tills det kan färdigställas =)

I eftermiddag/kväll har vi haft besök av grannarna längre upp på Hampvägen, jävligt trevligt å god mat, vi damer åt surströmming, herrarna fick äta grillat å barnen åt korv å kroketter.
Sen till efterrätt hade jag bakat brownies, det gick ner det med.

Jack å Casper var glada i kväll, dom träffade 2 nya killar att leka med, eller den ena har dom gått på dagis med. Så han kände dom till sen tidigare. Men Det var en glad Jack kan jag säga, å jag är glad för deras skull. Jack behöver lite nya kompisar, så det blir nog bra med det.

Tindra å Clara har lekt rätt bra, lite fajt ibland bara. Clara tuffar till sig mer å mer, bra det.
Då familjen gått hem så hade vi 3 barn som slocknade inom några minuter. Även en mamma som sitter här å är helt trött, slut å färdig. Ska bli skönt att sova. Å hoppas innerligt att få sova hela natten utan en massa störningar. Så därför ska jag nog ta mig en tidig kväll å gå å sussa nu. I morgon ska vi iväg på lite äventyr på dagen, så det gäller att vara lite ut vilad.

Natti natti.

*kram*

Inga kommentarer: