tisdag 29 september 2009

Står i..

Här lyser flitens lampa i eftermiddag/kväll.
Efter jag nattade barnen så har jag tvättat, vikt tvätt, lagt in i garderober, tvättat ännu mera, provat kläder inför i helgen. Måste ju ha nått bra med mig. Så nu är det löst. Skönt det.
Jag sitter å väntar på att torktumlaren ska bli klar så jag får ta hand om den tvätten direkt oxå. Skönt att få det bortgjort. Konstigt vad tvätthögen kan växa, å att det går SÅ fort.

Sitter å fryser litegrann, kanske skulle ha dragit mig ut i köket å fixa i ordning en te kopp.
Tindra är fortfarande duktig med "sluta med blöja" grejen, så det går framåt. Hon är så duktig så, nu blir det bara till att sluta med tutten sen. Kanske går lagom till Jul.

Nu ska jag fixa mitt te å krypa i hop i soffan tills torktumlaren är klar.
God natt på er gott folk.
I morgon är det bara 2 dagar kvar!! =)

*kram*

3 kommentarer:

Johanna sa...

Tack för peppning inför kursen, den hjälpte =)Så här duktiga har vi inte varit nån gång...

Du har det verkligen stått i och hunnit mkt. Kan vara skönt när flitens lampa kommer igång ibland.

Ha en skön natt och morgondag!
Kanske blir det ett badtillfälle nästa vecka =)

*kram*

Trollmamma sa...

Du är duktig du som står i så där... Här var det latheten som tagit överhand i går :p

Nu är det bara 2 dagar kvar!

Kram!

Trollmamma sa...

Haha! Du får juh dejta mig HELA helgen, från 16,00 på fredag till midnatt på söndag ;) Så gråt inte min vän...

Det är bara timmar kvar nu ;)

Kram!