måndag 24 augusti 2009

Tappat rösten..

så om nån ser den får ni gärna skicka tillbaka den hit till mig.
Vaknade i morse med halsont, å nu i kväll så gav rösten sig av. Då jag försöker prata lite så låter det som en katt som fastnat i dörren, eller nått.

Orkade aldrig skriva igår, vart helt slut å hade grymt ont efter en trevlig dag på Leos lekland i Umeå. Det tog verkligen på krafterna.
Barnen hade hur kul som helst å vart helt slut då vi åkte hem.
Så vi tackar Anneli, Lelle, Andreas å Amanda för en trevlig dag.

Idag har Jack börjat förskoleklass, min lilla kille har blivit STOR! Vart tog tiden vägen?!
Så som han har längtat efter denna dagen. Hela familjen följde han i morse då han skulle iväg. Idag är Dannes sista lediga dag så vi passade på att följa med så Jack skulle få visa Danne vart deras klassrum är.
Idag hade dom bara kort dag, i morgon är det på allvar. =)

Nu ska jag ta denna onda å hesa hals, ut slitna kropp å gå å lägga mig i sängen. I morgon är det jag som ringer å frågar vilket årtal det är jag ska bli kallad till läkaren i mitten på Augusti, för det kan ju inte ha varit -09 i allafall. Är måttligt less på att ha det så här nu. Försöker att inte klaga å bita ihop, men det är tyvärr inte alltid det går. Jag vill ha mitt liv tillbaka!!!!

Natti på er alla goa.

*kram*

1 kommentar:

Johanna sa...

Man kan inte bita ihop hur länge som helst!
Klaga i lagoma mängder e nog bara bra!

Hoppas du känner det bättre imorgon och kan sova gott inatt =)