måndag 3 augusti 2009

Det gungar...

Vi har åkt båt med Fredde idag, å det gick lite sjö. Så frun blev åk sjuk. Så jag sitter just nu här vid datorn å gungar mig fram. Obehagligt, får hoppas på att det slutar gunga då jag går å lägger mig. Lär ju somna om inte annat.

Vi har haft besök av grannarna lite längre bort på gatan, trevligt trevligt.

Idag är det bokat även för föreställningen, så i morgon ska biljetterna hämtas ut. Fatta, nu börjar man ju förstå att vi ska iväg på en "tjejhelg" Å hej bara vad jag längtar. Gissar att även någon annan längtar.

, sov så gott allihop.

*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Jobbigt att det gungar :p Det är av just den anledningen ingen får med mig i båt ;)

Det var ingen speciell anledning som fick mig att känna som jag gör. Vaknade i går och allt kändes bara piss. Visst, jag har känt så många dagar nu. Men just i går var lite jobbig... Varför vet jag inte.
Det var därför jag frågade om du kunde gå lite senare men ändå tidigare än åtta just för att slippa gå ensam...

Tack för kramen! Den värmer...

KRAM!