lördag 29 augusti 2009

Vet inte riktigt..

vad jag ska kludda ner i kväll egentligen. Men dagen har varit regning, men det är rätt mysigt det.
På förmiddagen så kom Anette ner å klippte lite herrar, både pappa å Ove fick bli av med lite hår.
Då det var klart så åkte jag in till stan, Anette gjorde mig sällskap. Gjorde faktiskt ett litet fynd på Cubus, å så köpte jag ett album som jag ska försöka komma mig för att sätta in lite "egobilder" i. Hade tänkt göra det i kväll, men det var ingen bra dag för det.
Har ont å är öm bara jag stryker på ryggen, så jag ligger lite lågt.
Fick mig sällskap av Ove runt promenaden i kväll. Trevligt trevligt.
Sen har vi tittat på en film, jag är toktrött å Danne å Ove ser på Wallander.
Själv så funderar jag starkt på sängen, ska bli riktigt skönt att sova. Är inte helt återställd från förkylningen, å dessa retningar i halsen bara man andas. Blir ju GALEN av det!

Så får vi se vad morgondagen har att erbjuda.

*kram*

Inga kommentarer: