söndag 2 augusti 2009

Då var denna vecka över...

Nu är vi redan inne i en ny månad, snart är det höst. Veckorna bara rusar iväg.
Å i denna takt så kommer dom 2 månader som är kvar innan jag å Maria åker till Stockholm på en weekend att gå fort. Det kommer bara att smälla till så är det dags att åka ner. Flygbiljetterna är bokade. Nu återstår bara biljetterna till Buddy Holly, å så husrum då. Får spana lite på hotell å se vad det kan tänkas landa på.
Men det ska bli roligt att få komma sig i väg lite. Den helgen kommer ju rusa förbi den med så sitter man där på planet hem igen.

Det har gått bra med Caspers fingrar, jag har plåstrat om dom på nytt i kväll, med kompresser å kirurgtejp, det blir så fuktigt å äckligt av att ha plåster på. Å nu när det är röten så måste man ju se upp med sånt oxå.

Vi har varit på kalas i eftermiddag hos familjen Carlsson, vi tackar för den supergoda tårtan. Men nu är det tillbaka till det hårda igen, alla dessa festligheter som blir på sommaren. Man grillar gott å äter goda efterrätter, men nu så. Nu blir det stopp igen, tur det inte är nå mera kalas nu på ett tag ;) hehe.

Å tro det eller ej, men nu ska jag gå å sova.
Så jag orkar ta tag i saker i morgon.

Ska ringa Arbetsförmedlingen å lite sådant.

*kram*

2 kommentarer:

Johanna sa...

Ett tips..Har ni coop premiecheckar kan ju ju boka hotell med dem....blir billigare och är centrala hotell =)

God Natt

Trollmamma sa...

Ja äntligen är det bokat! Oj vad jag längtar... Vi kommer att ha super skojigt! haha

Hakar på att hålla mig borta från det där goda och onyttiga... :p Sen får vi se till att promenaderna blir av ;)

Kram!