tisdag 11 augusti 2009

Trillade dit..

Inte klarade jag mig från magsjukan inte. Började må dåligt i går kväll då jag skulle lägga mig, fortsatte att må dåligt i morse så jag låg i sängen lääänge. Å sen så kom Danne in med hinken till mig. Så jag har legat mer död än levande hela dagen idag. Klev upp å duschade vid 17,40 tiden. Då började jag känna mig bättre.
Men man är ju grymt hungrig efter en dag med magsjuka, smuttar lite på nyponsoppa.
Ska lägga mig å slö titta lite på tv, å sen sova ännu mera.

Så så innehålls rik har min dag varit.
Det har varit Danne som har fått sköta om hela hushållet + mig idag.

Natti på er.

*kram*

2 kommentarer:

Trollmamma sa...

Skickar en krya på dig kram och håller tummarna att vi inte trillar dig!

KRAM

Mia sa...

Det är tur att det är en rätt snabbt övergående magsjuka för vi har också varit välsignade med den *huvva* Tur nog så spydde vi alla tre på olika dagar =D