lördag 8 augusti 2009

Magsjuka..

Ja då var det dags för en sväng med magsjuka då i detta huset. Alltid lika trevligt, inte alls kul!!
Tindra spydde lite 1 gång natten till idag. Å nu ikväll så satte även Casper igång. Så jag hoppas att ni som varit här inte åker på det :S

Kan vara lika bra att göra bort det innan skolan börjar för Jack. Å så får vi se vad det blir för min del.
Hoppas på att få komma till läkaren snart i allafall, å så kan man sedan "arbeta" utifrån vad han säger att det är som är galet. För detta är långt ifrån bra.
Låg vaken i natt å hade den där jobbiga "rastlösheten", man kan bli tokig av den. Skulle jag ha den ett par dagar i streck så finns det risk för att man skulle bli galen på riktigt. (Mer än vanligt då) Hihi.

Känner hur det onda kommer smygandes sakta men säkert just nu. Jag har tagit tabletterna å ska gå å lägga mig. Hoppas på en bättre natt i natt.

Söndag i morgon igen, ytterligare 1 vecka som har rusat fram.
Fast jag tycker att timmarna från i morse till ca 15,00 gick långsamt, sen speedade dom bara på. Å nu är det natt.

Sov så gott allesammans.
*kram*

Inga kommentarer: